Lottie WhatsApp Link
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

10 כלים לקידום אתרים בגוגל שכל מקדם חייב להכיר

עולם קידום האתרים בגוגל מתפתח במהירות, ומקדמי אתרים זקוקים לכלים מקצועיים כדי לעמוד בקצב ולספק תוצאות מצוינות ללקוחותיהם. במאמר זה נספר לכם על עשרה כלים לקידום אתרים בגוגל שאין אף מקדם אתרים ומנהל אתר שיכול להרשות לעצמו לא להכיר אותם. נעמיק ביתרונותיהם, בשימושים המרכזיים שלהם, ובדרכים שבהם ניתן לשלב את אותם כלים לקידום אתרים בגוגל בכל אסטרטגיית קידום אורגני שתבחרו.

1. Google Analytics: להבין את הקהל שלכם לעומק

 

Google Analytics הוא לא רק כלי סטטיסטי; הוא שותף אסטרטגי לכל מי שעוסק בקידום אתרים. מעבר למידע בסיסי על מספר המבקרים, הכלי הזה לא מפסיק להתחדש ומספק שפע של תובנות חשובות על התנהגות הגולשים, כמו למשל בפרמטרים הבאים:

 

  • זיהוי מקורות תנועה: האם הגולשים מגיעים מחיפושים אורגניים, מרשתות חברתיות או מקמפיינים בתשלום?

  • מדידת המרות: ניתן להגדיר מטרות ולמדוד את ביצועי האתר בהתאם לפעולות שמבצעים המבקרים, כמו רכישות, הורדות, או מילוי טפסים.

  • התמקדות בעמודים בעייתיים: הכלי מספק מידע על שיעור הנטישה בכל עמוד, מה שמאפשר לכם לזהות ולשפר עמודים חלשים באתר שלכם.

 

2. Google Search Console: תיקון ושיפור מתמיד

 

כלי נוסף מבית ענקית החיפוש הבינלאומית הוא Google Search Console, שמאפשר לנו לעקוב אחר הביצועים שלנו במנוע החיפוש ולשפר אותם. אחת התכונות החשובות ביותר של הכלי היא איתור שגיאות סריקה, שמאפשר לתקן בעיות כמו עמודים שלא נטענים או קישורים שבורים, אך יש בו עוד אפשרויות שמהן ניתן להפיק את המרב:

 

  • מעקב אחר מילות מפתח: יש להבין אילו ביטויים מניבים תנועה ולהתמקד במילות מפתח חדשות.

  • שיפור חוויית הנייד: הכלי מספק דוחות מפורטים על בעיות בתצוגת האתר במכשירים ניידים.

  • דוחות קישורים: להבין אילו אתרים מקשרים אליכם ולזהות הזדמנויות לשיתופי פעולה.

3. Ahrefs: לנתח את המתחרים

 

Ahrefs היא פלטפורמה המתמקדת בניתוח קישורים ובהבנת אסטרטגיות המתחרים. הכלי עוזר לנו לזהות אילו אתרים מובילים בתחומם, אילו מילות מפתח הם מקדמים, ומהם הקישורים שמחזקים את האתר שלהם.

 

  • מחקר מילות מפתח: Ahrefs מספק מידע על מיליוני מילות מפתח, כולל נפח חיפושים, תחרות, והצעות למילים קשורות.

  • מעקב אחר דירוגים: ניתן לעקוב אחר השיפור בדירוגי האתר לאורך זמן.

  • תוכן מוביל: הכלי מזהה את העמודים שמקבלים את מרבית התנועה באתר שלכם, ומספק רעיונות לתוכן חדש עבורכם.

4. SEMrush: לנהל אסטרטגיה שלמה במקום אחד

 

אם אתם רוצים כלי בעל גישה הוליסטית, שיכסה את כל ההיבטים שתחום קידום האתר עוסק בהם – התחברו ל-SEMrush, פלטפורמה אידיאלית למקדמים שמחפשים פתרון שהוא “הכל תחת קורת גג אחת”. ב-SEMrush תמצאו מגוון אפשרויות, כשהמובילות שבהן הן:

 

  • בדיקות SEO טכניות: איתור בעיות טכניות כמו מהירות טעינה, תגיות חסרות ותוכן כפול.

  • מעקב אחר מתחרים: הכלי מספק מידע מפורט על מילות המפתח של המתחרים, התקציב שלהם בפרסום ממומן, והאסטרטגיות שהם מפעילים.

  • תכנון תוכן: SEMrush מספק רעיונות לכתיבת תוכן שמבוססים על חיפושי משתמשים.

 

5. Screaming Frog SEO Spider: תיקון תקלות טכניות

 

אם אתם זקוקים לכלי שייתן לכם תובנות חשובות בנוגע לביצועי הקידום האורגני של האתר שלכם – פנו ל”צפרדע”: Screaming Frog SEO Spider. היתרונות המרכזיים של כלי זה הם:

 

– זיהוי קישורים שבורים: הכלי מוצא קישורים שאינם עובדים, מה שמאפשר לתקן אותם במהירות ולשפר את חוויית המשתמש.

– ניתוח תגיות מטא: איתור תגיות חסרות, כפולות, או ארוכות מדי.

– שיפור מהירות האתר: Screaming Frog מספק מידע על עמודים שמכבידים על ביצועי האתר.

 

6. Yoast SEO: לייעל את התוכן באתרי וורדפרס

 

בתחום התוספים שמתאימים למקדמי אתרים מקצועיים ולמנהלי אתרים תמצאו את Yoast SEO, תוסף שביכולתו להנחות  את המשתמשים צעד אחר צעד בתהליך האופטימיזציה של תוכן. הוא מתאים במיוחד למי שמנהל אתר על פלטפורמת וורדפרס, ומאפשר את היכולות הבאות:

 

  • בדיקת מילות מפתח: הכלי בודק האם מילות המפתח הנדרשות שולבו בכותרות, במטא תגים, ובתוכן.

  • שיפור הקריאות: Yoast מציע המלצות לכתיבה ברורה ונגישה של התוכן באתר שלכם.

  • מפת אתר XML: יצירת מפת אתר באופן אוטומטי כדי להקל על מנועי החיפוש לסרוק את האתר.

 

7. Ubersuggest: כלי רב-עוצמה למחקר מילות מפתח

הכלי הזה, שפותח על ידי היזם האמריקאי המוכר ניל פאטל, הוא פלטפרומה נגיש וידידותית למחקר מילות מפתח ולניתוח SEO. הוא מאפשר לקבל תובנות חשובות על האסטרטגיות המתאימות ביותר לקידום האתר שלכם.

 

  • הצעות למילות מפתח: מספק רשימה רחבה של מילות מפתח רלוונטיות בהתבסס על ביטוי החיפוש שהזנתם, כולל מילות מפתח זנב ארוך עם פוטנציאל תחרות נמוך.

  • מידע על נפח חיפושים: הכלי מציג נתונים על נפח חיפושים, רמת תחרות, ועלויות משוערות לפרסום ממומן.

  • ניתוח מתחרים: ניתן להזין כתובת URL של אתר מתחרה ולקבל תובנות על מילות המפתח שמניבות לו תנועה ועל הקישורים החיצוניים החזקים ביותר שלו.

8. GTmetrix: לשפר את מהירות האתר

 

הכלי החינמי והמצוין GTmetrix מספק דוחות מפורטים על מהירות הטעינה של האתר ומזהה גורמים שמכבידים עליו. בעזרת GTmetrix ניתן לבצע קשת רחבה של פעולות הקשורות לאופטימיזצית מהירות האתר כגון:

 

  • ניתוח ביצועים: הכלי מספק ציון ביצועים ומציע שיפורים.

  • בדיקת משאבים כבדים: זיהוי קבצים ותמונות שדורשים התייחסות ושיפור.

  • מעקב אחר שינויים: בדיקה מחזורית של ביצועי האתר כדי לוודא שהשיפורים שהטמעתם נשמרים.

 

9. Hotjar: להבין את התנהגות המשתמשים

 

כלי נוסף שיכול לשמש לכם כפלטפורמת all-in-one (הכל במקום אחד) הוא Hotjar – המספק מגוון תובנות עומק על התנהגות גולשים באתר, בין היתר גם את הדברים הבאים:

 

  • מפות חום:  זיהוי האזורים שבהם המשתמשים מקליקים ומגלילים הכי הרבה.

  • הקלטות משתמשים:** צפייה וניטור של תנועות המשתמשים באתר.

  • איסוף משוב – מאפשר להבין מה המשתמשים אוהבים ומה דורש שיפור.

 

Moz Pro .10: לשמור על יתרון תחרותי

 

Moz Pro הוא כלי שנועד שנועד למקסם את הנראות של האתר שלכם – ולשם כך הוא מציע מגוון כלים לניתוח מתחרים, מחקר מילות מפתח, ואופטימיזציה של האתר. תוכלו למצוא פה קשת רחבה של אפשרויות שימוש כגון:

 

  • מעקב אחר דירוגים: הכלי עוקב אחר התקדמות האתר בדירוגי החיפוש.

  • ניתוח קישורים: זיהוי קישורים חדשים, אובדן קישורים ודירוג פוטנציאל לבניית קישורים נוספים.

  • מדדי תחום: Moz מספק ציון DA (Domain Authority) שעוזר להבין את עוצמת האתר ביחס למתחרים.

 

הדרך להצלחה מתחילה בבחירה נכונה של כלים

 

כל אותם כלים לקידום אתרים בגוגל שהרחבנו עליהם כאן יכולים להוות עבורכם בסיס להצלחה בשוק תחרותי, ולספק את התובנות, הנתונים, והיכולות לנתח, לתכנן ולשפר את האתר שלנו באופן מתמיד. אנחנו במדיה גרופ מומחים בכל העולמות של קידום אורגני ונשמח לעזור לכם לשלב כלים לקידום אתרים בגוגל בעבודתכם באופן המתאים ביותר, ולהטמיע אותם בתהליך הקידום יחד איתכם. צרו קשר איתנו עוד היום ותנו לנו להוביל את האתר שלכם להצלחה!

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button