Lottie WhatsApp Link
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

קידום אורגני לעמותות

המגזר השלישי בישראל, שמורכב מעמותות וארגונים ללא מטרות רווח, הוא מגזר מאוד חשוב ומרכזי בכל הקשור לפעילות חברתית בישראל. עמותות פועלות במגוון תחומים חברתיים, חינוכיים וסביבתיים, ושואפות להגיע לקהל רחב ככל האפשר כדי להגדיל את ההשפעה שלהן. עם התחרות העצומה על תשומת לב שיש ברשת – קידום אורגני לעמותות הפך לאסטרטגיה חיונית. הקידום האורגני מאפשר לעמותות להגדיל את הנראות שלהן במנועי החיפוש, למשוך תורמים ומתנדבים, ולתקשר עם קהל היעד בצורה יעילה ומשמעותית – והכל באופן אורגני, חסכוני ויעיל לעומת קמפיינים בתשלום. במאמר זה נצלול לעומק החשיבות של הקידום האורגני עבור עמותות, נדון בטכניקות המובילות ונעניק תובנות מעשיות להצלחה.

למה חשוב שעמותות יקדמו את עצמן ברשת אורגנית?

 

הקידום האורגני, שידוע גם כ-SEO, הוא אמנם גם כלי שיווקי המתאים לעסקים – אך לא רק עסקי. מדובר גם כלי פרסומי, שמטרתו בסופו של דבר היא לשפר את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות במנועי חיפוש כמו גוגל. עבור עמותות, שפועלות בדרך כלל עם משאבים מוגבלים, הקידום האורגני הוא כלי מעולה מכיוון שהוא שאינו דורש השקעה כספית ישירה כמו קמפיינים ממומנים, וכך גם מהווה דרך אפקטיבית להגיע לקהל רחב כמה רחב כמה שיותר.

 

יתרונות הקידום האורגני לעמותות

בעידן הדיגיטלי של היום, האתר של העמותה הוא חלון הראווה שלה. קידום נכון ברשת מאפשר לעמותות לבנות קשר אמין עם הקהל שלהן ולהגיע ללבבות ולכיסים של אנשים שמאמינים במטרותיהן. יותר מזה, הקידום האורגני נותן לעמותות כלים למדוד את הצלחתן ולשפר את הביצועים שלהן לאורך זמן.

 

הנה עוד כמה דברים שהקידום האורגני יכול לתרום לעמותות:

 

  • נראות גבוהה במנועי החיפוש – תוצאות אורגניות בגוגל הן אלו שמגיעות לעמודי התוצאות בגוגל שלא באופן ממומן, כלומר הן לא מסומנות כפרסומות. תוצאות אלו משיגות אמון גבוה יותר מהמשתמשים והמחפשים בבהשוואה לתוצאות המופיעות כפרסומות. מיקום גבוה במנועי החיפוש משפר את המוניטין של העמותה ומגדיל את כמות הכניסות לאתר.

 

  • משיכת תורמים ומתנדבים – לרוב, עמותות זקוקות לתמיכה כספית ולכוח אדם. הקידום האורגני מאפשר למעשה לעמותות לחשוף את הפעילות לקהל שמחפש באופן אקטיבי אחר דרך שבו הוא יוכל לעזור ולתרום .

 

  • הגברת המודעות למטרות העמותה – באמצעות קידום תוכן העמותה בצורה אורגנית וטבעית, ניתן להעביר מסרים חברתיים ולהגביר את המודעות וההכרה הציבורית במטרות העמותה.

 

 

טכניקות מובילות של קידום אורגני לעמותות

 

1. חקר מילות מפתח

חקר מילות מפתח הוא הבסיס לכל אסטרטגיית SEO נכונה. כשזה מגיע לעמותות חשוב לזהות את הביטויים שהגולשים מחפשים הגולשים והכי מתאימים לפעילות העמותה, בין אם זה “התנדבות לנוער בסיכון”, “תרומת מזון לנזקקים” או כל ביטוי חיפוש אחר. שילוב מילות מפתח אלו בתוכן האתר יכול לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש.

 

2. יצירת תוכן איכותי

תוכן איכותי הוא לב ליבו של הקידום האורגני.  כדי לקדם אורגנית עמותות מומלץ מאד לדאוג שאתריהם מספקים תוכן מקורי, מרגש ומעורר השראה שימשוך את הקהל לקרוא ולשתף את המסרים שלהן. דוגמאות לתוכן כזה יכולות לכלול סיפורי הצלחה של העמותה, מדריכים לפעילות חברתית, מידע על השפעת התורמים והתרומות ועוד.

 

3. שיפור חוויית המשתמש באתר

באופן טבעי, אתרי עמותות הם לא בהכרח שיא הטכנולוגיה, אך עם זה כדאי להבין שאתר ידידותי למשתמש הוא חיוני ליצירת קידום נכון. לכן עמותות צריכות לוודא שהאתר שלהן  לכל הפחות מסוגל להיטען במהירות, להתאים למובייל ולהציע ניווט פשוט.

 

4. בניית קישורים חיצוניים

בניית מאגר של קישורים חיצוניים המובילים מאתרים איכותיים לאתר העמותה היא אחת הדרכים לשפר את הדירוג במנועי החיפוש. עמותות שרוצות לקדם את אתריהם אורגנית, מומלץ שיפנו לקדם לשיתופי פעולה עם אתרי חדשות, בלוגים או ארגונים שותפים, שמבסגרתו גם ישולב קישור לאתרם באתרי האינטרנט של אותם גופים.

 

5. יצירת תוכן ויזואלי

זוהי המלצת בונוס – כי היא לא קשורה ישירות לטכניקות SEO מסורתיות, אבל בכל זאת כדאי להכירה: תמונות, סרטונים ואינפוגרפיקה מושכים יותר תשומת לב מגולשים. עמותות שיכולות להשתמש בתוכן ויזואלי כדי להציג את הפרויקטים שלהן, להעביר מסרים חברתיים ולעורר השראה בקרב הקהל עשויות בהחלט לראות שזה מושך קהל לאתרם.

 

אתגרים בקידום אורגני לעמותות

 

למרות היתרונות הברורים, כל מי שמחפש לבצע קידום אורגני לעמותות עשוי להתמודד עם כמה אתגרים:

 

  • משאבים מוגבלים  – עמותות רבות פועלות כאמור עם מסגרת תקציבית מוגבלת, מה שעלול להקשות על העסקת מומחה SEO או יוצר תוכן משלהם. במקרה זה, יכול להיות שהפתרון הטוב ביותר הוא לפנות לסוכנות דיגיטל חיצונית המתמחה בקידום אתרים, שתסייע לעמותה בעלות מופחתת מזאת שתעלה להעסיק אנשי מקצוע בתחום.

 

  • תחרות גבוהה – בתחומים מסוימים, התחרות על מילות מפתח פופולריות עשויה להיות גבוהה, מה שדורש אסטרטגיה יצירתית כדי להתבלט. גם כאן שיתוך פעולה עם סוכנות SEO מקצועית יכולה לסייע מאוד באיתור ביטויים ייחודים שבהם העמותה יכולה להתבלט ובהפעלת שיטות נוספות שיסייעו לנצח את התחרות.

 

  • שמירה על עקביות  – הקידום האורגני הוא תהליך ארוך טווח, ודורש תחזוקה שוטפת של האתר והתכנים. עמותות צריכות להתחייב למאמץ מתמשך כדי לראות תוצאות, או לחלופין להסתייע בסוכנויות קידום אורגני ותוכן שייקחו עבודה זאת לידיים שלהם.

 

קידום אורגני לעמותה? במדיה גרופ נרתמים לטובתכן!

קידום אורגני לעמותות הוא הרבה יותר מרק מיקום גבוה בתוצאות החיפוש – מדובר בהזדמנות להעביר מסרים חברתיים, לגייס תומכים וליצור שינוי אמיתי בעולם. אז אם אתם עמותה שרוצה לקדם את עצמה אורגנית ברשת – אנחנו במדיה גרופ נשמח להירתם על מנת לעזור לכם. אנו מתמחים בקידום אתרים לעמותות ומבינים את הצרכים המיוחדים שלהן. עם ניסיון רב ושיטות עבודה מוכחות, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לממש את הפוטנציאל הדיגיטלי שלכם. צרו קשר עוד היום ונשמח ללוות אתכם בדרך להצלחה!

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button