Lottie WhatsApp Link
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

פרסום בפייסבוק – פרסום בפייסבוק לעסקים

רשתות חברתיות מהוות, כיום, את מה שהיה בעבר “כיכר השוק” – כלומר, המקום בו התאספו האנשים מכל קצוות הישוב. אמנם, נכון שרשתות חברתיות אינן מיוחדות באופן לוקלי ל”ישוב” זה או אחר והן גלובאליות, אולם, הפגנת נראות ופרסום בהן הפכו אותן לערוץ השיווק המועדף על פני עסקים רבים, גדולים כקטנים. מדוע פרסום בפייסבוק פועל כ”כ טוב? ישנן לכך מספר סיבות נפוצות, אשר כולן יחד הופכות את הפייסבוק לפלטפורמת הפרסום המועדפת.

פרסום בפייסבוק לעסקים תופס את הלקוחות במצב נינוח

אנשים נכנסים לפייסבוק כשהם רגועים, הם מגיעים לשם כדי לקרוא, להשתעשע, לשמוע דעות ולהשמיע אותן. הם נינוחים ואינם מתוחים, הם אינם חוששים שמישהו מנסה למכור להם “משהו” (בניגוד, למשל, מהזמן שהם נכנסים לקניון במציאות או אפילו לאתר קניון אונליין). בזמן כזה, הם נוחים ביותר להשפעה, להחדרה של רעיונות. פרסום בפייסבוק (כזה המתבצע בצורה נכונה, כמובן) יכול לנטוע בליבו של הגולש גרעין של רעיון או לעורר אצלו צורך שעליו לא חשב קודם.

פייסבוק מציעה מגוון רחב של דרכי פרסום שונות

פייסבוק מציעה מגוון רחב של מודעות וערוצי פרסום שונים (כולל הפיקסל של פייסבוק, המלווה את הגולש מאתר בו ביקר ומציג לו את הפרסומת המתאימה), כך שכל עסק, בכל תחום עיסוק ובכל גודל, יכול למצוא לעצמו את הפרסום ההולם לו, המתאים לרוח העסק ולאסטרטגיה השיווקית שלו.

פייסבוק מציעה מגוון של כלים למפרסמים

הזכרנו קודם את הפיקסל של פייסבוק שמהווה דוגמה אחת מיני רבות לחשיבה של פייסבוק על המפרסמים דרך הפלטפורמה שלה. דוגמה מצוינת נוספת היא אפשרות הפילוח לקהלים שונים, המאפשרת לכם לדייק ולחדד את הפרסום, כך שלא תצטרכו לפרוש אותו על פני מיליון גולשים על מנת להגיע ל-1,000 הרלוונטיים עבורכם, אלא תוכלו להגיע ישירות לאותה ה-1,000 שעשויים להפוך ללקוחותיכם.

פייסבוק מאפשרת הפגנת נראות מרבית

באופן טבעי, פייסבוק, כרשת החברתית הפופולרית ביותר מקבצת בתוכה אנשים מכל קצות העולם, כך שאם אתם מנהלים עסק גלובלי וחובק עולם המציע שירותים גם לאנשים בהולנד, למשל, אינכם צריכים לנסוע להולנד או ליצור קשר עם מדיות מקומיות בהולנד כדי לפרסם. פרסום בפייסבוק יחשוף את העסק לעיניהם של גולשים מהולנד, ובעצם, לגולשים מכל מדינה בעולם אליהם אתם מכוונים את השירותים שלכם.

קידום בפייסבוק – קידום בפייסבוק לעסקים – מדיה גרופ

כידוע, פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הפופולארית ביותר, מה שבאופן הגיוני, הופך אותה לערוץ קידום מוצלח. הפניה אל גולשי הפייסבוק דורשת התמחות מיוחדת, מאחר שהיא שונה מקידום או פרסום רגילים. כאן, אנחנו “נכנסים” אל חייהם של הגולשים / הלקוחות הפוטנציאליים כאשר הם “בנעלי בית”, ולכן, הגישה הקידומית שונה לגמרי, למשל, מגישות פרסום אחרות, אשר פוגשות את הלקוח הפוטנציאלי כשהוא מוכן להן נפשית. יצירת הנראות הרשתית (העדינה אך מתמשכת וקבועה) בפייסבוק הינה הבסיס לקידום נכון, וזוהי הסיבה העיקרית לכך, כי קידום בפייסבוק לעסקים הוא משימה שלא כל מקדם (ואפילו לא כל מקדם בפייסבוק) מסוגל לעמוד בה בהצלחה.

קידום בפייסבוק לעסקים – מדוע הוא כ”כ מוצלח?

פייסבוק מקבצת אליה אנשים מכל רחבי העולם, גברים, נשים, בני נוער, קשישים, גבוהים, נמוכים, שמנים, רזים, בעלי שיניים לבנות וגם חסרי שיניים בכלל, בעלי שיער ארוך, קצר ובינוני – בקיצור, את כולם. אם אי פעם חלמתם שיעמדו לרשותכם כ”כ הרבה לקוחות פוטנציאליים, שתצטרכו רק לבחור בפני מי אתם רוצים להציע את המוצר או השירות שלכם, או רוצים לבסס את תדמיתכם, פייסבוק מגשימה לכם את החלום, באמצעות קידום בפייסבוק. ולא זאת בלבד שהיא מרכזת לכם את כל הלקוחות הפוטנציאליים במקום אחד, היא גם מעניקה לכם את הכלים להחליט אל מי מהם אתם מעוניינים לפנות (ע”י אפשרויות הפילוח הרבות שלה) וגם מגוון של סוגי מדיות שונות (מעמוד עסקי, דרך מודעות ממומנות ועד הפיקסל של פייסבוק). שאם מבצעים בצורה נכונה קידום בפייסבוק לעסקים, אין סיכוי שלקוח פוטנציאלי יצליח לחמוק מהקידום שלכם.

מדוע קידום בפייסבוק כל כך מסובך?

פייסבוק, הממותגת בראש ובראשונה כרשת חברתית, נוהגת לשמור על החברים הגולשים בה, כך שבצד האפשרויות שהיא מציעה לעסקים, היא גם נותנת בידי הגולשים/הלקוחות את האפשרות להתלונן על פרסום פוגעני, פרסום המציק להם וכן הלאה. למרות שגם בפייסבוק (כמו בשאר רחבי הרשת) הכסף הוא זה שמכתיב את הטון, לגולשים מתלוננים ישנם כלים “להילחם” בקידום אגרסיבי מידי או כזה, שלדעתם, מטריד אותם. כך שקידום בפייסבוק, במידה רבה, דומה לניסיון ללכת בין הטיפות מבלי להירטב, וזאת, משימה שאין ספק, כי נדרשים ידע וניסיון רב בסוג זה של קידום, על מנת לצלוח אותה מבלי לעורר עליכם את חמת זעמם של הגולשים (ושל פייסבוק, לא פחות חשוב).

חברת מדיה גרופ מתמחה בפרסום בפייסבוק לעסקים על צורותיו השונות, מהקמת עמוד עסקי והרצתו, דרך ארגון תחרויות ופעילויות שונות היוצרות מעורבות גולשים ועד ליצירת החיבור בין אתרכם לבין הפייסבוק דרך מודולים חכמים.
אם עדיין אינכם מפרסמים בפייסבוק, או, אפילו אם אתם כבר מפרסמים בפייסבוק, אבל עדיין אינכם מצליחים להתמקד על ה”גוון” הדרוש לכם, תוכלו להתייעץ איתנו או לקבל הצעת מחיר בשיחת טלפון או דרך טופס צור קשר שבאתר.

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button