Lottie WhatsApp Link

1800-21-22-23

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

מקדם אתרים

מקדם אתרים – איך הופכים להיות מקדם אתרים 

אחד המקצועות הפופולאריים ביותר כיום בתחום האינטרנט, הוא קידום אתרים. מקצוע זה הולך ומתפתח החל מסוף שנות התשעים, כשבשנים האחרונות הוא תפס תאוצה, בזכות החשיבות הרבה של קידום ושיווק באינטרנט ובפרט בכל הנושא של קידום אתרים.

אם בתחילת הדרך, כל הנושא של קידום אתרים היה כמין “גישוש באפלה”, ולכן גם השתלבו בתחום צעירים רבים אשר תחביבם היה שימוש במחשב וידעו כיצד לעבוד עם האינטרנט עוד בתחילת דרכו, הרי שכיום כל מי שרוצה להשתלב בתחום, צריך קצת יותר מיכולת גלישה או יכולת עבודה מול מחשב במשך שעות רבות.

קידום אתרים, בין אם מדובר בקידום אורגני ובין אם מדובר בקידום ממומן, כלומר פרסומות בגוגל, דורש מגוון רחב של תכונות וכלים. בין היתר יצירתיות, יכולות אנליטיות, יכולת ליצור הקשרים בין אלמנטים שונים ועוד. בשביל להבין מדוע צריך את כל זה, צריך להסתכל מהי בדיוק עבודתו של מקדם אתרים וכיצד הוא מבצע אותה בפועל.

לפני כן רק נציין, בניגוד לתחילת הדרך בעולם הקידום, הרי כיום בשביל להיות מקדם אתרים, יש צורך ללמוד את התחום. קשה מאוד להשתלב בו לפני שמסיימים קורס קידום אתרים. אותן תכונות שציינו קודם לכן, חלקן אומנם מולדות, אחרות נרכשות, אך בכל מקרה במסגרת קורס הרי שלומדים כיצד לבטא את אותן תכונות בפועל.

מהי עבודתו של מקדם אתרים וכיצד תכונותיו יוצאות לפועל
מקדם אתרים, מטרתו לקחת אתר מסוים, ולהביא אותם לדירוגים גבוהים בגוגל בביטויים מסוימים. לשם כך, עליו להבין במה מתעסק האתר, באילו ביטויים עליו לקדם אותו (על פי הבנה שבאותם ביטויים יחפשו את האתר) וכן עליו לחפש כל דרך בשביל לקדם אותו בצורה נכונה.
אותן תכונות שציינו קודם לכן, יצירתיות, יכולות אנליטיות וכן יכולת ליצור הקשרים בין אלמנטים שונים, יכולת לוגית, הם הבסיס לכל עבודה של מקדם אתרים.

יצירתיות – היא באה לידי ביטוי בחיפוש אחר דרכים מקוריות לקידום האתר, בשימוש בתכנים או כלים יצירתיים שיקדמו את האתר, בשביל להיות יצירתי ולממש את היצירתיות בפועל, צריך להיות גם סקרן וגם מעודכן בכל מה שקורה בעולם של קידום אתרים.

יכולות אנליטיות – קידום אתרים הוא תחום שכולל הרבה מאוד נתונים, הרבה מאוד מספרים ויש צורך לעבוד עם הרבה מאוד דוחות. כל מקדם אתרים חייב להיות מסוגל לעבוד עם נתונים ומספרים, לדעת כיצד לקרוא אותם וכיצד להפיק מהם תועלת. כל מקדם אתרים, צריך לדעת כיצד לקחת נתונים מסוימים ולהסיק מהם מסקנות נכונות. לשם כך יש צורך ביכולות אנליטיות ברמה גבוהה.

יצירת הקשרים – כאן מדובר על שני אלמנטים עיקריים, הראשון, היכולת לחבר בין האתר לאתרים אחרים בצורה נכונה. בשביל זה המקדם צריך תקשורת בינאישית טובה, יכולת שכנוע וקודם לכן יכולת למצוא אתרים מתאימים לקשר שכזה ולהבין מדוע זה משתלם לו. האלמנט השני הוא היכולת ליצור הקשרים בתוך האתר או בין האתר לכלים מסוימים, למשל רשתות חברתיות, נושאים מסוימים ועוד. כלומר, לדעת כיצד אתר שעוסק בתחום מסוים יכול להתחבר לנושאים נוספים אשר יכולים לעזור לו להתקדם.

קידום אתרים קורס – מדוע משתלם לקחת קורס בנושא

בשנים האחרונות, אנחנו עדים לשינוי נרחב בתחום של קידום אתרים. השינוי נובע מהעובדה, שבניגוד לתחילת הדרך, הרי שכיום מדובר בתחום מקצועי אשר רמת הדרישות בו מאוד גבוהה. על כן, כל מי שרוצה לעבוד בתחום, נכון לו לקחת קורס קידום אתרים במקום מסודר, ולא להתבסס רק על למידה עצמית.

תהליך זה הוא טבעי והוא מתרחש בתחומים רבים. ברגע שיש ביקוש לעובדים בתחום מסוים, ולא מדובר בטרנד או אופנה אלא בתחום שהוא כאן בשביל להישאר, הרי שרמת הדרישות בו עולה, ומן הסתם בשביל לענות על רמה זו, יש ללמוד את התחום באופן מקצועי. זו הסיבה שאנחנו יכולים למצוא כיום קורסים בקידום אתרים.

צריך לזכור, בתחילת הדרך, כל מי שרצה לעסוק בקידום אתרים, יכול היה ללמוד את המקצוע בעצמו, הן בגלל שרמת הדרישות היתה נמוכה ויתרה מזו, לא היתה פרדיגמה ברורה, לא היתה טכניקה אחת לעבודה בתחום או ללימוד שלו, גם לא היה מספיק חומר מקצועי בשביל ליצור קורס מסודר.
עם השנים, כשעלתה הדרישה בתחום, היה מי שהשכיל והבין, במסגרת קידום אתרים קורס לצעירים ומבוגרים, יכול להיות דבר מאוד יעיל. הן בשביל להשתלב בתחום באופן מקצועי והרבה מעבר לכך, גם בשביל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בעצמו ולא יודע מה עליו לעשות. לכן, אנחנו יכולים לראות פריחה של קורסים בתחום של קידום אתרים, ומשיכה של צעירים שרוצים לעבוד בתחום ושל צעירים ומבוגרים אשר רוצים ללמוד את רזי הקידום לצרכים עצמיים.

מדוע משתלם לפנות למסלול לימודים של קידום אתרים 
כמו שציינו, כיום ישנו ביקוש גבוה מאוד למקדמי אתרים. בין אם מקדמים באופן אורגני ובין אם מקדמים באופן ממומן. ככל שהביקוש עולה, השכר עולה ומשתלם להשתלב בתחום, מנגד, אם הביקוש עולה, אז גם רמת הדרישות עולה. לא כל אחד שהוא מקדם אתרים יכול למצוא עבודה בתחום, אפילו אם הוא מקדם אתרים מנוסה. חברות קידום אתרים רבות, מעדיפות לשכור בוגרי קורס קידום אתרים על פני מקדמים שלא למדו בקורס, אפילו אם יש להם ניסיון כבר.

יש לכך שתי סיבות עיקריות, הראשונה, במסגרת קורס לומדים טכניקות ושיטות קידום ייחודיות, שלא תמיד מוכרות לכל מקדמי אתרים, גם כאלה שיש להם ניסיון בתחום ויודעים כיצד לקדם בעצמם אתרים.

הסיבה השנייה, מקדם אתרים שמגיע מקורס, יש לו כבר רשת חברתית מסוימת שיכולה לעזור לו בעבודה, יש לו כבר תהליך עבודה מסודר, הדברים שהוא מביא מהקורס הם לא רק החומר התיאורטי או המעשי שהוא לומד, אלא הרבה מעבר לכך.

צריך לומר, במסגרת קידום אתרים קורס מקצועי, יכול להתאים גם למי שלא מעוניין, בהכרח לעבוד בתחום אלא למי שרוצה להכיר אותו בשביל לקדם את האתר שלו בעצמו. במקום ללמוד מתוך מאמרים או ניסיונות שונים, הוא יכול פשוט לקחת קורס וללמוד טכניקות ושיטות קידום שונות, לאחר מכן הוא יכול ליישם את מה שהוא למד על האתר שלו.

אפשר לומר, שקידום אתרים קורס מקצועי עבור כאלה שמקדמים לעצמם, לא שונה מהותית, מקורס בשיווק, פרסום או כל דבר אחר, שניתן להירשם אליו ולהשתמש בחומר הנלמד בקורס לצרכים עצמיים.

חברת מדיה גרופ מתמחה בקידום אתרים ומעסיקה מקדמי אתרים אשר עברו קורסים שונים בתחום. החברה עובדת עם עסקים ובעלי מקצוע מתחומים שונים, ומוכיחה בעבודתה, עד כמה קורסים בקידום אתרים הם חשובים מאוד להבנת התחום. ניתן ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות.

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button