160+פרמטרים שונים שעל בסיסם גוגל מקבל החלטות
- גיל הדומיין
- מילת מפתח מופיעה בדומיין
- המילה המרכזית בתחום מופיעה בדומיין
- אורך רישום דומיין ללא הפסקות רישום או נפילות אתר
- מילת מפתח בתת-הדומיין
- תחומי התאמה מדויקים בין שם הדומיין ותוכן האתר
- פרטי מחזיק הדומיין ציבורי לעומת פרטי – בדיקה דרך whois
- דומיין עם קוד מדינה TLD לדוגמא: xxx.co.il יקבל עדיפות בישראל על .com אך יתקשה בעולם
- מילת מפתח בכותרת תג
- כותרת העמוד TITLE מתחיל עם מילת מפתח
- מילת מפתח בתג התיאור של העמוד Description
- מילת מפתח מופיעה בתג – H1
- צפיפות מילת מפתח בעמוד
- אורך התוכן בעמוד
- מילות מפתח באינדקס סמנטי
- מילות מפתח בכותרת ותיאור תגיות
- זמן טעינת דפים
- תוכן כפול: תוכן זהה באותו אתר (אפילו מעט שונה) ישפיע לרעה.
- קנוניקל: כאשר משתמשים בו כהלכה, השימוש בתג זה עשוי למנוע מגוגל לבחון דפים המכפילים תוכן.
- טעינת מהירות באמצעות קאשינג – עותק של האתר שמור על מחשב מקומי או שרת מקורב. כיום, רצוי להשתמש בשרתי CDN בשביל לזרז זמני טעינה מול גוגל והמשתמשים.
- אופטימיזציה של תמונות: תמונות בדף צריכות טקסט alt, כותרת, תיאור כיתוב. רצוי שרובן יהיו מקוריות.
- זמנים בין עדכוני תוכן: העדכון של גוגל קפאין מעדיף תוכן מעודכן לאחרונה, במיוחד עבור חיפושים רגישים לזמן.
- זמנים בין קישורים חדשים שנכנסים לאתר.
- מסת עדכוני תוכן: כמות השינויים והקצב הם גורמי רעננות. הוספה או הסרה של מקטעים שלמים מהווה עדכון משמעותי יותר מאשר שינוי של מספר מילים.
- עדכונים היסטוריים עדכוני דף: באיזו תדירות עודכן הדף לאורך זמן? יומי, שבועי, כל 5 שנים? תדירות עדכוני הדף משחק תפקיד במדד הרעננות.
- חשיבות מילת המפתח: נראה שמילות מפתח שמופיעות ב -100 המילים הראשונות של תוכן הדף, הן אותות רלוונטיות משמעותיים.
- מילת מפתח בתגיות – H2, H3: הנה אות רלבנטי נוסף.
- מיקום בעמוד של מילת מפתח: התאמה של מילת המפתח מדויקת באזור העליון של הדף לפני הגלגלת, תהיה בדרך כלל טובה יותר מאותה מילת מפתח מתחת לגלגלת.
- איכות קישורים יוצאת: קישור לאתר סמכות (CNN) עוזר לשלוח איתותי אמון לגוגל.
- דקדוק ואיות: דקדוק ואיות נכון הוא אות איכותי.
- תוכן משלים: על פי מסמך הנחיות של Google Rater, כעת, תוכן משלים מועיל מהווה אינדיקציה לאיכות לדוגמא: ממיר מטבע, מחשבון דיאטה \ ריבית, כלים רלוונטים.
- מספר קישורים יוצאים: יותר מדי קישורים יוצאים יפגעו בדירוג של הדף.
- מולטימדיה: תמונות, סרטוני וידאו ורכיבים אינטראקטיביים הינם איתות לאיכות תוכן.
- מספר קישורים פנימיים המצביעים לדף: מספר הקישורים הפנימיים לדף ספציפי באתר, יציינו את חשיבותו ביחס לדפים אחרים באתר.
- איכות קישורים פנימיים המצביעה על דף: קישורים פנימיים מדפים סמכותיים בתחום יש השפעה חזקה יותר.
- קישורים שבורים: יותר מדי קישורים שבורים בדף עשויים להיות סימן לאתר מוזנח או נטוש.
- שיתוף קישורים: שיתוף כנראה לא יזיק לדירוג שלך. אבל אם יש לך יותר מדי קישורים, גוגל עשוי להקדיש תשומת לב רבה יותר לאותות איכות אחרים שלך כדי לוודא שאתה לא "אתר קישורים"
- שגיאות HTML / W3C אימות: הרבה שגיאות HTML או קידוד מרושל עשוי להיות סימן של אתר באיכות ירודה.
- קישור מעמוד מרכזי בתחום: דף סמכותי ובתחום יהיה בעל השפעה גדולה.
- PageRank: באופן כללי, קישור מדפים עם ציון PR גבוה בד"כ שווים יותר.