מערך הקישורים הנכנסים אל האתר צריך להכיל סוגים שונים של קישורים הכוללים בין השאר קישורי איכות,
קישורי אמון, באופן שוטף ורציף ובתמהיל סביר בין קישורי MONEY, Branded, Compound, URL ואפילו No-Follow.
מאחר ותהליכי החלפת קישורים כבר לא אפקטיביים מול גוגל, וצורכים המון זמן, רוב הקישורים כיום נבנים על בסיס משאבי אינטרנט שמאפשרים יצירת קישורים חדשים.
בין המשאבים האפשריים ליצירת קישורים חדשים תוכלו למצוא:
בלוגים \ PBN: קישורים בתגובות גולשים או דרך יצירת רשתות של בלוגים.
פורומים: יצירת קישורים לאתר בהתקשרויות שונות בפורומים פעילים, או דרך יצירת פורום ייעודי לתחום הרלוונטי.
פייסבוק: יצירת קישורים לאתר בשיחות פייסבוק, או דרך יצירת קהילות רלוונטיות לתחום האתר.
גוגל+: רישום האתר \ העסק בגוגל+ ושימוש בקישורים דרך גוגל CIRCLES.
וויקיפדיה: בניית ערכים חדשים בוויקיפדיה (וכלים דומים) עם קישורים לאזורים באתר.
אינדקסים: קישורים דרך רישום באינדקסים שונים תחת קטגוריות רלוונטיות לאתר.
אתרי מאמרים: כתיבת מאמרים רלוונטיים עם קישורים, ופרסומם באתרי מאמרים שונים ברשת.
אתרי לווין: בניית אתרים אינפורמטיבים בתחום הרלוונטי, קידום אתרי הלווין ויצירת קישורים לאתר המוביל.
יח"צ אינטרנטי: כתיבת מאמרי יח"צ ופרסומם במקומונים אינטרנטיים, אתרי תוכן איכותיים, ועיתונות ארצית.
רכישת קישורים: קניית קישורים איכותיים מאתרים בתחום ו\או מאתרים בעלי אמון גבוה.
החלפת מרובות רגליים: החלפות קישורים דרך ריבוי רגליים, א מקשר ל ב. שמקשר ל ג. שמקשר חזרה ל א.
מדדי איכות ואמון לקישורים
על מנת לשפר את המדדים, יש להקפיד ולהוציא קישורים בעיקר ממקומות רלוונטים, או לייצר את הרלוונטיות על ידי שימוש בטקסט עוטף לקישור שייצר רלוונטיות לעמוד התוכן אליו אנו מקשרים.
לדוגמה: יש לנו אפשרות לקבל קישור מאתר שעוסק בתחום הרכב, אך האתר שאותו אנחנו מקדמים עוסק בהפרעות שינה. לכאורה, מבחינת הגולשים וגוגל אין קשר בין הנושאים. על מנת לייצר את הקשר בין הנושאים אפשר לייצר טקסט שמדבר על הפרעות שינה אצל נהגים, ומקשר דרך המילה "הפרעות שינה" אל העמוד הרלוונטי באתר שעוסק בהפרעות שינה.