הגדלת האמון Domain Authority / Trust flow
כך שאתר חשוב שעוסק באוכל, יעביר אמון גבוה בתחום האוכל.
לדוגמא, אם אתה מקדם אתר של חברת משכנתאות, תרצה לקבל קישורי אמון מאתרים
כגון: גלובס, דה מרקר, כלכליסט. לעומת אתר של חברת תרופות שירצה לקבל קישורים מפורטלי בריאות, מגזינים של רפואה וכיו"ב.
Citation flow
שמירת יחס Trust flow / Citation flow
אתר שמקבל המון קישורים לא איכותיים יעלה את ה Citation flow וישמור על ערך Trust flow נמוך, במקרה כזה היחס בין Trust flow / Citation flow יהיה באזור ה 0.1 עד 0.5.
אתר שמקבל קישורים איכותיים ממקורות בינוניים עד טובים , ישמור על יחס Trust flow / Citation flow תקין באזורי ה 0.5 עד 0.9.
אתר רק קישור איכות, יגיע ליחס Trust flow / Citation flow באזורי ה 0.8 עד 0.9.
כדי לשמור על יחס בריא Trust flow / Citation flow יש לשאוף לקישורים סמכותיים מאתרי נישה הקשורים לתחום בו האתר שלך עוסק, או מבלוגים ופורומים בעלי Trust flow גבוה, ואפשרויות שונות לקישור דרך תוכן הקשור לנישה שלך.
ככלל, קישורים נכנסים מאתרי .Gov ו. Edu, וויקיפדיה וכיו"ב מעלים את ערך ה Trust flow ובהתאם משפרים את היחד בין ה Trust flow / Citation flow.