פרסום בתוך רשת התוכן מבוסס ברובו על באנרים בגדלים משתנים ודינאמיים, וממוקמים באתרים שונים ע"פ מודל של רימרקטינג או על בסיס מודל רלוונטיות של תוכן.
רימרקטינג
לאחר מכן, כשאותו הגולש ממשיך לגלוש באינטרנט, גוגל מציבה לגולש את הפרסומות של אותו המפרסם.
לדוגמא, ביקרתם באתר של חופשות ליוון, עזבתם את האתר והמשכתם לאתר חדשות. לצד החדשות יוצבו פרסומות מפתות של חופשות ליוון.
או גלשתם לאתר של אליאקספרס ורציתם לברר מחיר של רמקול בלוטות. לאחר חצי שעה אתם רואים את אותו הרמקול בפרסומות בעשרות אתרים שאתם מבקרים בהם.
מודל הרימרקטינג מוכיח את עצמו ב 90% מהמקרים ומתאים ל 90% מהעסקים. במקרים בודדים בהם יש צורך בשירותים מיידים כמו פתיחת סתימה, פריצת מנעול וכיו"ב מודל הרימרקטינג פחות יתאים.
פרסום ברשת התוכן על בסיס מילות מפתח
בפרסום ברשת התוכן על בסיס מילות מפתח, גוגל יודע לזהות לפי המילים אותן מציב המפרסם בהקמת הקמפיין באיזה מיקומים כדאי לו להופיע, ומציג פרסומות שונות במיקומים שונים על בסיס רלוונטיות התוכן באותו העמוד.
לדוגמה, ב YNET עולה כתבה על "יתרונות החשמל הסולארי" כאשר לצד הכתבה YNET מקצה לגוגל שטח לפרסום ברשת התוכן.
גוגל מזהה מפרסמים פוטנציאליים שביקשו להופיע במילים כגון: חשמל סולארי, חסכון באנרגיה, לוחות סולארים וכיו"ב. ומציבה את הפרסומות של אותם מפרסמים לצד הכתבה.
כשמפרסמים ברשת התוכן יש לייצר הקשר ברור בין המודעה למילות המפתח, ולמדוד את הקמפיין ברשת התוכן על בסיס מילות מפתח בנפרד לגמרי מהקמפיינים האחרים.