השיווק באינטרנט שינה את חיי, ואת חייהם של מאות אנשים מסביבי, בעזרתו בניתי ביחד עם משפחתי עסק שמעסיק עשרות עובדים, ומעניק שירותים למאות בעלי עסקים..
ביחד אנו מקדמים חנויות וירטואליות, חברות ליסינג, בתי חולים, רופאים, עורכי דין, פסיכולוגים, וטרינרים, חברות טכנולוגיה והיי-טק, יועצים עסקיים, ובעצם כמעט כל סוג של ספק שירות שניתן לחשוב עליו בשוק הישראלי ובשווקים שונים בחו"ל.
מה שמחבר את כל העסקים שעובדים אתנו הוא הרצון שלהם לגדול, להתרחב ולפתוח מעגלי לקוחות נוספים דרך השיווק באינטרנט.
זה לא משנה אם אתם נחשפים כאן בפעם הראשונה לתכנים בתחום השיווק באינטרנט, או אם אתם שועלי קרבות ותיקים, אני מבטיח שתמצאו בספר תועלות שתוכלו ליישם לקידום העסק שלכם.
אם משהו בהקדמה נשמע קצת כמו תוכן שיווקי, אתם חייבים להבין שאלו הרגלי
הכתיבה שלי 😉
הספר מלווה בביבלוגרפיה דיגיטלית, בכל פעם שתראו QR CODE כזה:
שיווק בישראל לעסקים קטנים ובינוניים SMB
ההבדלים המרכזיים בין הפרסום בגוגל לפרסום בפייסבוק
גולשים נמצאים בגוגל כאשר יש להם רצון לצרוך מידע, ובפייסבוק בזמנם הפנוי כשיש להם זמן לשיחות ועדכונים עם משפחה וחברים.
כשגולש מקליד מילת חיפוש בגוגל, הוא זה שיוזם את תחילת התהליך ומפעיל את הקסם של גוגל.
אסטרטגיית השיווק בגוגל, או בכל מנוע חיפוש נקרא PULL Strategy או בעברית אסטרטגיית משיכה. בהשוואה לאסטרטגיית הדחיפה PUSH Strategy שנהוגה בפייסבוק, במוצרי הדיפסלי של גוגל ובמודלים שונים של באנרים באתרי תוכן רבים.
שתי השיטות עובדות וניתנות ליישום על כל סוגי העסקים, אך ככלל אצבע, לעסקים המספקים שירותים ומוצרי צריכה בסיסיים אסטרטגיית המשיכה (מנוע חיפוש) תהיה עדיפה, לעומת עסקים המספקים מוצרי ושירותי מותרות, בהם אסטרטגיית הדחיפה לרוב תניב תוצאות טובות יותר.