Lottie WhatsApp Link
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
פרק 41 – עתיד השיווק באינטרנט
מנועי החיפוש והרשתות החברתיות משתנים בשנים האחרונות לכיוון הבנת הגולש, והתאמת התכנים המוצגים באופן דינמי לכל גולש.

איך יראה גוגל בשנים הקרובות

מנוע החיפוש של גוגל מתקדם במהירות לכיוון של הבנה מלאה של רצון הגולש, מיון התשובות האפשריות ומתן תשובות מורכבות בניסוח אנושי.  גוגל כיום מפתחים עשרות טכנולוגיות שונות בתחומי הבינה מלאכותית, שיפור ההבנה הסמנטית, שיפור יכולות הלמידה Machine learning כשהמטרה היא להגיע למצב שאינטראקציית העבודה מול מנוע החיפוש תרגיש כמו יותר כמו ניהול שיחה.

פרסונליזציה של האינטרנט

Profiler (גילוי נאות: הכותב הנו שותף בחברה) מציעה כבר היום פרסונליזציה של אתרים על ידי התאמת תוכן האתר לגולש על בסיס ידע מוקדם על הגולש,
על מנת להגדיל המרות, שימושיות ומעורבות באתר.

בעשור הקרוב רוב האינטרנט יעבור פרסונליזציה מלאה, וכל גולש יראה כמעטכל אתר אינטרנט באופן שמותאם אישית לפרופיל שלו.

חיפוש קולי

ע”פ נתונים שפרסמו גוגל, בארה”ב  ב 2017 כ 20% מהחיפושים מבוצעים קולית  (OK GOOGLE \ סירי של אפל \ ואלקסה של אמאזון) מגמה זאת תמשיך להתפתח, וככל הנראה בעשור הבא חלק גדול מהתקשורת שלנו מול המחשב, הטלפון ושלל מכשירי החשמל תתפתח לתקשורת קולית.

השחרור מהמקלדת-עכבר-מסך יאפשר לנו לקבל ליווי קולי צמוד בכל מקום בו נהיה.

ב 2015 גוגל, ואמאזון כבר שחררו לשוק מוצרי בטא לתקשורת קולית מול הענן שלהם.  בשלב זה התקשורת באנגלית בלבד, ועדיין מסורבלת.  אבל אין בשוק ספק שתקשורת קולית תשתפר ותיקח פלח שוק נכבד מהמקלדות והעכברים בעשור הקרוב.

המנוע של גוגל יצטרך לעבור שיפורים והתאמות בשביל להיות רלוונטי בחיפוש קולי כשבחלק מהמקרים אין מעורבות של מסך (תשובות קוליות).  הבנה סמנטית, כנראה תתפתח לכיוון של “הבנה סמנטית אישית” מאחר וכל אחד מתנסח בצורה שונה.  ותוצאות החיפוש יצטרכו להצטמצם למגוון תשובות יותר צר ויותר מדויק בשביל לעבור בצורה קולית וידידותית למשתמש.

חיפוש משולב מידע מהרשת החברתית

בגוגל כבר מבינים ומשתמשים בחכמת ההמונים, ולכן די ברור שבשנים הקרובות עמוד התוצאות של גוגל יכיל גם תגובות, אזכורים, דירוגים ואיתותים נוספים מהרשתות החברתיות.  מאחר ופייסבוק לוקחת נתח ענק מהתנועה ברשתות החברתיות, רוב הסיכויים שנראה בשנים הקרובות שיתופי פעולה מורכבים בין גוגל לפייסבוק.

כיום כבר יש מספר שיתופי פעולה והפרייה הדדית בין החברות, בין השאר חברת דאבלקליק שבבעלות גוגל כבר מציגה פרסומות בדפי פייסבוק. וגוגל כבר מצהירה שהיא משתמשת בסיגנלים חברתיים מפייסבוק להערכת האמון של אתר.

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button