Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
פרק 35 – להשאיר את הגולש בפייסבוק

גולש שנמצא בפייסבוק, שואף להישאר בתוך הפלטפורמה של פייסבוק.  ניסיון להעביר את הגולש ב”כח” לעמוד נחיתה חיצוני או לאתר יגרום באחוז גבוה מהמקרים ללחיצה על כפתור ה BACK ולאחוזי נטישה מאד גבוהים.

ככלל, על מנת להפיק את המקסימום מקמפיין בפייסבוק, יש לנסות ולבנות את המסרים ואת כפתור או טופס ההמרה בתוך המערכות של פייסבוק.

ישנן מערכות שונות בשוק כמו LEAD ENGINE שמאפשרות התממשקות ישירה לקמפיין בפייסבוק, ומאפשרות בנייה של טפסים חכמים שמשאירים את הגולש תחת המעטפת של פייסבוק.

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button