גולש שנמצא בפייסבוק, שואף להישאר בתוך הפלטפורמה של פייסבוק. ניסיון להעביר את הגולש ב”כח” לעמוד נחיתה חיצוני או לאתר יגרום באחוז גבוה מהמקרים ללחיצה על כפתור ה BACK ולאחוזי נטישה מאד גבוהים.
ככלל, על מנת להפיק את המקסימום מקמפיין בפייסבוק, יש לנסות ולבנות את המסרים ואת כפתור או טופס ההמרה בתוך המערכות של פייסבוק.
ישנן מערכות שונות בשוק כמו LEAD ENGINE שמאפשרות התממשקות ישירה לקמפיין בפייסבוק, ומאפשרות בנייה של טפסים חכמים שמשאירים את הגולש תחת המעטפת של פייסבוק.