Lottie WhatsApp Link
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
פרק 14 – הרחבת קידום אורגני לחיפוש נישה

חיפוש מקומי

היום למיקום הגאוגרפי שלך יש חשיבות מהותית בחיפוש.  גולש שמחפש באזור תל אביב שירות או מוצר, בהמון מקרים יזרז את המחקר שלו באינטרנט ע”י ביצוע שאילתת חיפוש גאוגרפית.

לדוגמא:  רופא שיניים בראשון לציון.

מעבר לכך, גוגל מזהה את מיקום הגולש בכל המכשירים הניידים (טלפונים וטאבלטים) וברוב המחשבים האישיים, וגם אם הגולש חיפש מילה כללית כגון רופא שיניים, ברוב המקרים התשובה של גוגל תהיה לוקאלית.

על מנת לקבל מקסימום תוצאות, יש להטות את כל הביטויים המרכזיים של האתר עם האזורים בהם האתר מספק שירות, ובמקביל כדאי לרשום את האתר או העסק לגוגל מפות עם הכתובת המדוייקת של העסק.

ביטויים במבנה שאלה 

לאחר המעבר למנוע חיפוש סמנטי ב 2013, המון גולשים התחילו במקום “לחפש” בגוגל לעבור למצב של “לשאול” את גוגל. וככה במקום לחפש בגוגל “שעת שקיעה” החיפוש הנפוץ הפך להיות “באיזה שעה השקיעה”.

בעלי אתרים וחברות קידום מקצועיות בישראל ובעולם עקבו אחר השינוי והחלו לקדם ביטויים שמנוסחים בצורת שאלה, כאשר בתוכן העמוד נמצאות התשובות המתאימות.

חברת IKEA אף הגדילה וקראה לתקופה מסוימת ב 2014 למוצרים באתר שלה בשמות שאלות מן החיים.  כמו ספת נוער בשם “מה עושים עם החבר נוחר” או ערכת ציור לילדים שנקראית “הבן שלי משחק יותר מדי במחשב”.

המהלך הזה, מעבר להיותו הברקה שיווקית, הביא ל IKEA תנועת SEO אדירה באותה התקופה ונחשבת לאחת מההברקות הגדולות בתחום.

מציאת ביטויים רלוונטים ב Google Console וב Analytics

במקרה של אתרים עם וותק, נכון לחפש בכלים של גוגל שמחוברים לאתר איך גולשים הגיעו אלינו בעבר.

בהרבה מקרים, ניתן למצוא בכלים מילות חיפוש ברמת תחרות מאד נמוכה, שמייצרות תנועה איכותית שמאד מתאימה לקהל היעד של האתר.

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button