Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
פרק 11 – החלפת קישורים

בעבר הייתה מקובלת בעולם קידום האתרים שיטת עבודה של החלפת קישורים, אני אתן לך קישור ואתה תתן לי בתמורה קישור מהאתר שלך.  בהמשך הדרך, כשהאלגוריתם של גוגל התפתח והתחיל לתפוס החלפות ברורות – Repicural Links, חברות הקידום התחילו לעשות תרגילי החלפה בין שלשות ורביעיות של אתרים 1 מקשר ל 2 שמקשר ל 3 שמקשר חזרה ל 1.

כיום האפקטיביות של השיטה ירדה באופן קיצוני, ומעט מאד חברות קידום עדיין משתמשות מחליפות קישורים.

רוב עבודת ה OFF SITE כיום נעשית דרך רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים ורשתות PBN – (רשתות בלוגים פרטיות) ויח”צ אינטרנטי.

בניית פרופיל קישורים רחב

עכשיו לאחר שלמדנו שקישורים צריכים להיות איכותיים ומגוונים, ושנפחי החיפוש מפוזרים על שלל רחב
של ביטויים, המסקנה הברורה היא שיש לבנות פרופיל קישורים רחב שיכיל את מגוון המילים והביטויים.

קישורי איכות

הדרך הבטוחה ביותר לייצר קישורי איכות היא דרך בלוגים, פורומים וקבוצות פייסבוק בתחום עיסוקו של האתר או בתחומים המשיקים לאתר.  במקרים בהם אין מספיק מבחר של כאלה, ניתן להקים כאלה ולקבל שליטה על משאבי הקידום.

קישורי אמון

קישורי אמון ניתן להפיק דרך בלוגים של מכללות ואוניברסיטאות EDU, דרך אתרי ממשל GOV,  ודרך אתרי תוכן שיתופיים כמו ויקיפדיה.  מאחר ומרבית האתרים הללו נבדקים ע”י עורכים בבדיקה ידנית, יש להביא לאתר ערך אמיתי דרך תוכן איכותי.  אל תנסו לייצר קישורי ספאם באתרים כאלה.

קישורים טריים

אל תנסו לקבל מאות קישורים בחודש, במקום זה פצלו את עבודת הקישורים ותייצרו טפטוף קבוע של קישורים, לפחות 2-3 קישורים בשבוע בחודשיים הראשונים. לאחר חודשיים ניתן להגדיל את הקצב ולהגיע לקצב של 5-10 קישורים בשבוע בשנה הראשונה.

איתותים חברתיים

גוגל מתייחסת בשנים האחרונות ברצינות גבוהה לאמון הציבור, איתותים חיוביים מפייסבוק נלקחים בחשבון הSEO.  יש לייצר ולהפיץ באופן קבוע פוסטים מכרטיסים פרטיים בעלי כמות חברים נאותה (200+ חברים). תגובות ושיתופים בפייסבוק על פוסטים המתייחסים למותג שלך שווים הרבה בעולם ה SEO.

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button