ניהול קמפיינים

קידום ממומן בגוגל הינה הדרך המהירה ביותר להכניס לקוחות פוטנציאליים לאתר ולהתחיל להרוויח באינטרנט כבר מהיום הראשון שהאתר עולה לאוויר.

עסקים רבים שפונים אל מקדמי אתרים לצורך קידום האתר, לא תמיד מבינים את ההבדל בין קידום רגיל, אורגני לקידום ממומן ולמה המקדמים מציעים להם לפעול בשני המסלולים ולא במסלול אחד. הרי אם עושים קידום במנוע החיפוש, מה הטעם בקידום ממומן ואם הם מפרסמים בגוגל בתשלום, למה להשקיע בקידום רגיל?

האמת היא, שבין השניים, קידום רגיל, כלומר אורגני, הוא הרבה יותר איכותי, מעצם זה שמדובר בתהליך עבודה ארוך וממושך, אשר דרכו אפשר לשפר באופן ניכר את מבנה האתר, החזות שלו וכן את תכניו. אך כל זה לא אומר שאי אפשר או שאין צורך להשתמש באופציה של קידום ממומן בגוגל. להיפך, כפי שנוכל לראות מיד, יש יתרון עצום בפרסום בגוגל בכסף, כל עוד עושים את זה חכם, נכון ובזמן המתאים.

לפני שנסביר מדוע נכון לשלב בין השניים, ולמי זה טוב נסביר בקצרה מה זה קידום ממומן וכיצד הוא עובד. זה יהיה החלק הראשון בו נעסוק במאמר.

מה זה קידום ממומן וכיצד הוא עובד

הרעיון של קידום ממומן הוא מאוד פשוט. אנחנו משלמים לגוגל על מנת לפרסם מודעות בעמודים מסוים במנוע החיפוש. אלו יהיו מודעות שיופיעו בביטויים מסוימים. אנחנו נקבע באילו ביטויים אנחנו רוצים להתפרסם על פי התחום שלנו והביטויים הכי פופולאריים בו. סכום הכסף שנשלם ייקבע על פי ערך הביטוי כפי שגוגל קבע אותו.

מלבד הביטוי עצמו, אנחנו יכולים לקבוע באיזו שעה הפרסום יתבצע, מי יראה אותו, באיזו שפה, ועוד. כלומר אנחנו יכולים ליצור פרסום ממוקד קהל, כפי שלא ניתן לבצע בשום פלטפורמת פרסום אחרת (להוציא פייסבוק).

מלבד פרסום במנוע החיפוש, אנחנו יכולים לפרסם בכל רשת המדיה של גוגל. מה זה אומר? גוגל מאפשרת לאתרים להתחבר לרשת הפרסום שלה ולהרוויח ביחד איתה כסף, על פי כמות הקליקים שאנשים מקלידים על המודעה. אנחנו יכולים לבקש שהפרסום שלנו יופיע לא רק במנוע החיפוש אלא גם באותם אתרים. זה יהפוך את החשיפה שלנו ברשת לגדולה ומשמעותית יותר.

חשוב להבהיר, חוץ מאיתנו, נאבקים עשרות מתחרים על הפרסום בגוגל, במנוע החיפוש וברשת המדיה, לכן גם הפרסום יכול להיות יקר, בוודאי אם מדובר בביטויים פופולאריים. מאחר ומדובר במכרז, עלינו להציע סכומים גבוהים מאשר המתחרים שלנו, כך נוכל ליהנות מסיכוי גבוה יותר ליהנות מפרסום אפקטיבי.
הפרסומות עצמן ייכתבו על ידנו על פי הכללים של גוגל, אך מנוע החיפוש יקבע מה ציון הפרסום ולפיו הוא יחליט היכן וכיצד הוא יבצע את הפרסום. אם הציון נמוך אנחנו עלולים להינזק מכך. לכן צריך לעבוד עם מקדמי אתרים שמתמחים בכתיבת מודעות פרסום לגוגל ויודעים כיצד לקבל ציונים גבוהים.

כיצד בעל אתר מרוויח מפרסום בגוגל

לכאורה בעל אתר אינטרנט אשר רוצה לחשוף את האתר שלו, לא זקוק לפרסום ממומן בגוגל. מספיק שיעבוד באופן עקבי וללא הפסקה על קידום אורגני והוא יצליח. העניין הוא, שכמוהו חושבים, סביר להניח, עוד מגוון רחב של בעלי אתרים, לכן הוא צריך לחפש דרכים כיצד לבלוט מעליהם. הדרך לעשות את זה היא באמצעות קידום ממומן בגוגל.

ברגע שאנחנו מפרסמים מודעה בגוגל, אנחנו גם זוכים למקום הרבה יותר ברור וגדול מאשר בקידום אורגני, המודעה שלנו הרבה פעמים יותר ברורה ומובלטת מאשר המיקום שלנו במסגרת הרגילה, קרי האורגני, וכן אנחנו זוכים לנראות הרבה יותר רחבה לאורך זמן. צריך לזכור, קידום ממומן מאפשר לנו להציג את האתר שלנו בביטוי מסוים, לאורך תקופה, בהתאם לתקציב שהקצבנו לשם כך. בקידום אורגני, זה תלוי במאפיינים שונים, ואם באחד המדדים אנחנו נופלים או אתר אחר עלה, אז אנחנו נפגעים.

יתרון בולט של קידום ממומן בגוגל, הוא באמת האפשרות שלנו להופיע בכל מקום. כשאנחנו מפרסמים לקוחות שלנו, אנחנו דואגים לעשות את זה במה שנקרא “רשת מדיה” ואז המודעות של הלקוח שלנו מופיעות על גבי כל הרשת ולא רק במנוע החיפוש. גם אם גולשים רבים בוחרים שלא להקליק על המודעה, הם רואים אותנו, אנחנו זוכים לחשיפה, וייתכן מאוד שהם ייכנסו לאתר שלנו ישירות מגוגל ובזמן אחר.

עבודה על פרסום בגוגל היא לא דבר פשוט. בדומה לפרסום רגיל, גם פה עובדים על פי תקציב מסוים וצריך לדעת כיצד לחלק אותו, באופן כזה שיענה על הצרכים של העסק מצד אחד ומצד שני לא נבזבז זמן לריק, כלומר שהמודעה תתפרסם מספר ימים ותגיע לקהל שיא.

העבודה מתבצעת במספר מישורים, ראשית בביטויים שאנחנו כחברת קידום אתרים בוחרים לקדם על פי מה שהלקוח צריך, שנית, אנחנו בוחנים את הביטויים על פי רמת הדרישה להם מצד הגולשים, שלוש, אנחנו בוחנים מה הצעות המחיר על כל ביטוי, ארבע, אנחנו יוצרים את המודעות וקובעים, היכן הן יופיעו, כמה זמן. אנחנו מנסים למקד כמה שיותר את המודעות על מנת שהלקוחות שלנו יזכו במקסימום חשיפה. כל התהליך מתבצע תוך בדיקה חוזרת ונשענת של התוצאות, במטרה למקסם כמה שיותר את ההמרה, כלומר שהקליקים על המודעות יהיו רלוונטיים ויביאו לתוצאות.

מדוע משתלם לשלב בין קידום רגיל לקידום ממומן 

ההסבר הוא מאוד פשוט, קידום ממומן מאפשר לנו ליהנות מפרסום מהיר יותר מאשר קידום רגיל. לכן אם אנחנו יוצרים מבצע או משיקים מוצר מסוים, נכון יותר מצידנו לעלות פרסומת בגוגל מאשר לחכות עד שהעמוד אותו אנחנו מבקשים לקדם יקודם.

כמו כן, אם אנחנו עסק חדש, אז קידום באמצעות פרסום ממומן יכול לדחוף אותנו עד אשר נהנה מקידום רגיל בגוגל.

הקידום הממומן מאפשר לך בעל אתר לבנות מערך של מודעות שיופיעו בצד השמאלי של גוגל או בחלק העליון (מסומן בצהוב) של עמודי החיפוש ע”פ מילות מפתח שונות שמוגדרות במבנה הקמפיין.

יתרונות הקידום הממומן:

  • בניהול קמפיין של קידום ממומן אנו נוכל להציב את המודעות שלך בעמוד הראשון תוך מספר שעות ולהתחיל להציג את מועדותיך לגולשים פוטנציאליים ברמה המיידית.
  • החשיפות ללקוחות אינם עולות, אתה משלם רק עבור ההקלקות בפועל שבוצעו ע”י לקוחות פוטנציאליים.

יתרונות קידום ממומן מנוהל:

  • ניהול קמפיין ע”י אדם מקצועי משפר בצורה משמעותית את העלות-תועלת של תקציב הקידום.

PPC CAMPAIGN MANAGEMENT​

Professional, reliable, worthwhile

בין השאר מנהל הקמפיין יערוך מספר פעולות על מנת להבטיח לך מקסימום תוצאה במינימום עלות.

בין הפעולות:

click 2 call

It's all about conversion ratio

קידום ממומן למתקדמים

ניהול קמפיין:

ניהול קמפיין ממומן בגוגל ע"י מנהל מקצועי יכול להכפיל ואף לשלש את התוצאות ולייצר הכנסות בהתאם.

מדיה גרופ מעסיקה מנהלי קמפיינים עם ניסיון של מעל ל 10 שנים.

אנו מנהלים קמפיינים ללקוחות מכל הסוגים ויודעים לשפר תוצאות בכל קמפיין קיים.

ADVANCED PPC

Professional consultant for setting up a PPC campaign

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button דילוג לתוכן